»Ob njih sem spoznala, da svetloba prihaja od znotraj, in ne od zunanjega sveta. Navdih, ki vznikne v duši. In to sem želela preliti v umetniško delo.«
»Zamisel za to razstavo se je porodila tri, štiri leta prej. Načrtovala sva, da bova to naredila skupaj, toda pred štirimi leti je Ulay žal umrl. Z Leno želiva uresničiti to zamisel, najino željo, saj delo nikoli ni bilo v celoti predstavljeno, vseh 12 let ne.«
»To bo prva taka razstava, saj sva z Ulayem na vsakem nastopu pokazala le del ustvarjenega. Imava skupne projekte prej in potem, tu pa prvič prikazujem dela, ki jih občinstvo sploh ne pozna.«
»Tovarna sladkorja je izjemen prostor. Ogledala sem si vse prostore. To bo res velika predstava.«
»Kot moderni oltar.«
»Zelo sem vznemirjena, ko vidim to prelepo cerkev in Zlato masko na sredini. Odpelje me daleč v moje otroštvo.«
»Obraz sem si premazala z medom in ga posula z zlatimi lističi. Gledala sem naravnost in niti za trenutek nisem zaprla oči.«
»Skupaj z napovedjo velike razstave je bil to zame dan poln čustev.«
»možnosti avtoportreta kot nelagodnega samoizpovednega izraza«
»se je ogledalo zgodovinsko uporabljalo kot detektor zmotnega zaznavanja, se vrne v svojo prvotno funkcijo kot ključ za odstiranje novih pogledov«
»ideologijo sodobnega razstavnega prostora vrne k cerkvenemu izvoru in tako izoblikuje posodobljeno liturgijo, ki presega predvidljive omejitve umetniške intervencije«
»Mednarodna kariera Marine Abramović je tesno povezana z delovanjem Moderne galerije«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju